nedeľa 30. augusta 2015

F1 2015

Závodné týmy.Nebezpečná rychlosť.Napätie a dráma.To sú závodné Formule F1 v skutočnosti.Aké sú tie herné ?

Dneska si povieme o najočakávanejšej závodnej hre,ale nejedná sa o neakú výhru od výrobcov Codemasters.

Každoročné vydávanie nových ročníkov už dávno nie je výsadou iba športových hier(Fifa,Nhl).

Poďme sa pozrieť čo prináša Formula s čislovkou 2015 :)


F1 2015 je simulácia závodov formulí(kto by to bol povedal :)).Súčasna je kompletná licencia,ktorá sa týka nielen vozidiel,ale aj závodných okruhov,týmov a samotných jazdcov.Codemaster ich využíva naplno,a vytvára dojem televízneho prenosu.Jazdiť sa bude na všetkých závodných okruhoch aktuálnej sezóny :),ale môžeme sa prehánať aj na okruhoch 2014.
Neopísateľný pocit byť na tomto okruhu
Úžasný okruh F1  v Bahraine
Oproti svojím mladším bratom je F1 2015 orezaná.Vedľa klasickej kariéry a jej profesionálnej verzie,ktorá je určená pre naozajstných milovníkov simulácie(vypnutie všetkých asistencií,obtiažnosti AI (umelá inteligencia )na maximum,plné trvanie závodov,trénigov,žiadny HUD,zákaz flashbackov)

Kade že to mám jazdiť ?

Čomu bola podľa slov tvorcov venovaná najväčšia pozornosť?
Predovšetkým ide o technickú stránku hry,lepšiu umelú inteligenciu a celkový posun k reálnosti.
Predné-AI je stále pekelná a  hlavne agresívna.Podľa mňa ako reaguje o niečo lepšie ako to bolo u predchodcov ale stále si nevie dať rady s kolíziami a neštandardnými situáciami. 

Veľa krát som videl na gameplay že závodník do nás vrážal,aj keď sme ho očividne čisto predbehli.
Keď nastavíme obťažnosť tak som čakal že sa budú chovať aj jazdci inak....ale jediné čo sa zmenilo boli ich celkové časy(troška umňa sklamanie)napríklad keď nastavím All Stars na Fife tak sa zmení správanie hráčov no čo ale istý posun k lepšiemu tam je :).
Dynamické počasie ///pecka toto

Grafika je podľa mňa jediná vec ktorá sa najviac podarila :) posielam Teamu Codies veľkú pochvalu.
Ale tak na druhej strane čo sa týka výrazných zmien sme nepozorovali.Formule samotné vypadajú perfektne a lepšie než nikdy predtým.Okolie je detailné a pekné,ale ak môžem porovnať to s konkurenciou :) (ja rád porovnávam) napríklad mám na mysli Project Cars alebo Forzu(iba na Xbox) a o Drive clube ani nechcem hovoriť(mal som tu česť si to zahrať,úžasné pocity) tak F1 stále o krok,no v prípade 2.menovaného aj o 3 kroky zaostáva :( (čo je škoda.)
Poďla mňa sa mohli tvorcovia pohrať s detailmi,aj preto keď mali k dispozícií nový výkon konzolí(next-gen...PS4,XBOX ONE).Ale zasa naopak môžem oceniť dynamickú premenu počasia a všimol som si aj spravodlivejšieho rozhodcu(tento krát netrestá za všetko,mám na mysli minimálne vybočenie ale dokáže privieť aj jedno oko :) a správne vyhodnocovať zrážky.

Skvelá momentka 
                       

Stále skvelá hratelnosť

Zavodním hrám od Codemaster si myslím že väčšinou treba priznať skvelú hraťelnosť.A to platí aj u tohto ročnej F1 2015.Ak patríš medzi fanúšikov Formulí F1 tak sa máš načo tešiť-pomalý vzostup kariérou až na samotný vrchol, perfektná prezentácia v podobe animovaných filmov, a plne autentický pocit jazdy vo Formuli (mne to troška na ntb sekalo takže som si to moc neužil ale chystám sa si počkať a kúpiť si ju ked zlacnie na PS4).

Do ďalšieho roku si prosím naozajstný next-gen Codies :)

Formule sú proste úžasné stroje 



Celkové hodnotenie:                                                                                   --------- 7/10 --------                                                                            

 +Dobrá hratelnosť
 +Detailné prostredie                                                                     
 +Stále zábavné

 - Chýbajúce režimy
 - Technické nedostatky
 - Možnosti prispôsobenia




















Apple iPhone 6 16GB môžete kúpiť v e-shopoch za cenu od (Zdroj: Heureka.sk)
Porovnať ceny >>



1 komentár: